venerdì 29 maggio 2009

איתור קרובים: מצאה את בנה האבוד בפייסבוק - תגובתי לעניין





קראתי את הכתבה ב Ynet והתגובה שלי היא כזאת!

אני אישית משתמש ב facebook וזה הפתיע אותי לטובה! כי חשבתי שאני עד אחד מהמושפעים

של כל המייספייס והבלוגים למניהם, הבנתי שפייסבוק זה לא רק רשת חברתית,הבנתי שזה גם דרך לתקשר עם אנשים
מחוץ לארץ שאתה גר בה,ושפייסבוק הוא גם מקום לקשר משפחתי.


אני אומר,תפתחו פייסבוק גם אם אתם לא ניכנסים אליו,בשביל שקרובי המשפחה שלכם אימצאו אותכם בעת הצורך.

פייסבוק הוא גם מקום לשתף חוויות,אז חשוב מאוד להשאיר תמונה שתיים בשביל שיזהו אותכם.


הנה מקרה לדוגמא,משפחה שלמה דאגה לבן האבוד והנה היא מצאה אותו בזכות רשת חברתית!



פייסבוק זה לא למושפעים!

2 commenti:

בעז ha detto...

פייסבוק זה לא דבר הכי טוב.
ארתיום כתב על זה פעם
פה
הייתה גם כתבה בוואלה שארגוני הטרור משתמשים בפייסבוק.
בקיצור, לחשוב טוב לפני שמספקים יותר מידי פרטים.
הרי לא תרצה שאחרי שתצא מראיון עבודה שאתה בטוח שהיה מוצלח, המראיין יבדוק מי אתה ויראה שאתה פעיל בכת השטן. אפילו אם אתה עושה שטויות רק בלילה, אין לך סיכוי אצלו... (סתם דוגמא קיצונית:) )

בהצלחה עם הבלוג!!

Jextrick ha detto...

תודה, אבל הראת פה את הצד האפל של הפייסבוק ^^, לפייסבוק יש גם הרבה יתרונות.

אני אישית מצאתי קרובי משפחה שבכלל לא ידעתי שהם קיימים.