giovedì 28 maggio 2009

כימעט חודש עם אובנטו - הרגשה מעולה!


אחרי שעברתי לאובנטו קבוע [כמובן עם ווינדוז לצידי] לא השתמשתי בווינדוז כימעט..אין טעם,בווינדוז יש משחקים, אבל כבר נימאס לי מהם,יש משחקים טובים שפועלים על אובנטו! אז למה לא? התקנתי אותם ואני נהנה!

אפילו אחד החברים שלי השתכנע שווינדוז זה הדבר הכי רע שיצרו [לא לגיימרים כמובן]
שולחן העבודה שלי יפיפה ,נקי,מהיר,אין בעיות,אין דאגות.

הרבה מפחדים לעשות את הצד של השינוי ממערכת הפעלה אחת לשניה, אולי אתם צודקים אבל אחרי שינוי קצר
תרגישו בהבדל כמוני, אני הייתי המון המון זמן עם ווינדוז וזה היה באמת דבר מעולה עד עכשיו.

הבנתי שוווינדוז היא טעות.

[לכל הגיימרים,אני יודע שאין תחליף לווינדוז ואתם צודקים.]

אצלי הווינדוז מותקן רק בשביל המשחקים ועד כמה דברים , שלא עובדים על לינוקס..

אחרי שחבר שלי יעבור לאובנטו אנחנו נעלה פוסטים של חיי היום יום עם אובנטו =]


Nessun commento: