sabato 8 agosto 2009

ביקורת: על Windows 7





שלום לכולם, בחופש הגדול ניסיתי לשנות קצת משהו במחשב שלי , כי ניהיה קצת משעמם
החלטתי לשים את Windows 7 , אחרי מספר ימים של קריאת ביקורות באתרים ופורום שונים החלטתי גם לנסות.

לאחר ההתקנה שלקחה בערך 40 דקות ניכנסתי להגדיר את המערכת החדשה, ראיתי שהכל קליל ואחרי כמה ריסטים
ניכנסתי למערכת , המערכת כבר זיהתה את החומרה במחשב שלי, מה שמאוד הזכיר לי את אובנטו.
לקח כמה ריסטים בשביל להתקין את הדרייברים.

לאחר התקנה ועיצוב שולחן העבודה התחלתי לגלוש הכל הלך מצוין, הכל חלק Aero עבד מצוין.
הכל כמו שצריך.. עד שהגיע הבעיה שבגללה פרמטתי את המחשב והתקנתי Windows Xp

אחרי ששמתי משחקים שעבדו מעולה, קונטר סטרייק סורס עבד על 80~70 fps קבוע
הכל עבד חלק, ופיתאום התחילו להיות רעשים מעצבנים ! כאילו שאני משתמש במכונית כביסה ישנה.

זה לקח לי 450~550 MB קבוע מהמחשב, ויש לי רק 1GB מגבייט RAM

אז מי שאומר לכם שאפשר להתקין על 1GB טועה, אפשר להתקין, אבל רק אם אתה לא מעמיס עליו בכלל בכלל
וזה די הזכיר לי את המצב כשניסיתי להתקין ויסטה, ניסיתי לכיף.. אבל הוא עשה לי לי בעיות.

מומלץ לפחות 2GB זיכרון בשביל עבודה נורמלית.


Nessun commento: