venerdì 10 ottobre 2008

ביקורות| על אובנטו 8.10 [Hardy]

English translation-New Service!

שלום לכולם,אחרי תקופה קצרה מאוד החלטנו לחזור לבלוג הישן שלנו
אז בו נתחיל לכל הלה שלא מבינים מה זו מערכת הפעלה הזאת אובונטו\לינוקס
אני אסביר לכם,מערכת הזאת היא בעצם מערכת הפעלה בחינם לא דורשת שום cdkey
בשביל להבין מה זה בעצם לינוקס אני יביא לכם לינק כאן להסבר יותר מפורט כאן

אז ככה אחרי שהבנתם מה זה לינוקס אפשר להתחיל לדבר :)
שילשום התקנתי את ההפצה אובנטו! ידעתי איך לפעול דרכה אבל הייתי צריך כמה הסברים פה ושם
אהבתי מאוד את האפקטים הקיימים באובנטו יש אפקט כזה : אם תירצה להזיז חלון הוא יהיה גומי וזה ממש כיפי,
פרט לכל האפקטים המערכת הזאת לא נפלה לי אפילו פעם אחת לא נתקעה כלל אבל החיסרון הכי גדול
זה המשחקים,לא כולם פועלים על לינוקס אבל הצלחתי להפעיל כמה דרך התוכנה "wine"
התקנתי גם Windows XP ביחד עם אובנטו
המערכת הזאת כל כך מהירה ויפה שאין טעם לחזור לwindows אם אין לך משחקים כמובן

כמו שאמרתי למלא האובנטו היא מערכת מאוד יפה,בהתחלה היא ניראת ממש מכוערת אבל תראו מה אפשר לעשות עם ידע בסיסי במחשבים


לתמונה גדולה יותר לחצו כאן


אני ממליץ לכולם להתקין אובנטו ביחד עם windows xp זה כל כך נוח אולי צריך כמה הסברים פה ושם בשביל לדעת לפעול עם לינוקס אבל בסוף תבינו למה windows היא מערכת ההפעלה היא גרועה שקיימת
בהתחלה גם אני חשבתי שלינוקס היא מסובכת מאוד אבל אחרי שהבנתי שאפשר להפעיל אותה די בקלילות הבנתי שwindows לא משתווה ללינוקס!

Nessun commento: