domenica 17 agosto 2008

God hand ל Ps2 - קשה קשה!

בזבזתי המון זמן על המשחק god hand אומנם הוא משחק מאוד מהנה אבל קשה בטרוף ב Easy
אני אישית אוהב משחקים מהסוג הזה, למי שלא מכיר המשחק god hand הוא משחק הרפתקאות עם גראפיקה מדהימה.

http://ps2media.gamespy.com/ps2/image/article/738/738800/god-hand-20061012060042512.jpg

העלילה במשחק מאוד מוזרה אני חייב לציין.. אין שמה כל כך עלילה ,לא מסופר איך הגיבור הראשי של המשחק השיג אותה.
אבל בהמשך המשחק יהיה אפשר להבין.

במשחק עצמו קיימים בדיחות נחמדות.. יש מקום שאתם ניכנסים אליו באחד השלבים ובשביל לקבל כוח האלים אתם צריכים להסתכל בספר פורנו מוזר לא? יש קלפים שאתם משיגים שקיימים שמה טיפה כל מני סוגים בחורות ומפלצות
מוזר לא?

http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/26/god-hand.223514.jpg

קיימים עד סוג של בדיחות.. אבל הם לא עושים את המשחק למצחיק בצורה יוצאת דופן..
כשאתם משחקים הדמיות באות או מחכות לכם!
הדמיות שבאות הם קפוצים מאיזה מקום.. ונופלים..
הדמיות שמחכות הם בדרך כלל הקשוחים ביותר :)

יש לכם גם מכה סופר חזקה :)
יש עיגולים כאלה [אפשר לראות בתמונה למלא]
הלה בעצם מספר המכות שיש לכם
ויש כל מני התקפות

  • מכת חיתוך
  • בעיטה חזקה על הריצפה בזמן שהיריב שוכב
  • מכה למקום הרגיש של הגבר :)
  • סופר אגרוך

http://cache.kotaku.com/images/2006/04/god_hand_announcement.jpg

כמובן שיש עד אבל אני לא אפרט על כולם
אתם יכולים גם לקנות סוגי התקפות [הם לא סופר התקפה :)]
יש אפשרות לקנות חיים ועד כמה דברים.

אני עד לא עברתי את כל המשחק לצערי אבל אני בדרך !
נתקעתי בבוס השמן.. כשהוא מגיע בפעם השניה לזירה בבית קברות

גראפקיה - 8/10
משחקיות - 9/10
עלילה - 5/10
סאונד - 6/10

ציון סופי : 7/10



מומלץ לקשוחים ביותר! תהנו!

Nessun commento: